måndag 30 augusti 2010

Ni som redan har tröttnat (jag kan förstå det..) på mitt ångest tjat bör sluta läsa nu...nu!

Faaaaan, vad jag är arg och ledsen över mitt förbannade huvud som bråkar med mig!!
Var småskakig hela förmiddagen på jobbet men det gav med sig efter lunch, det var en ganska stressig dag med mycket Anna! Anna! Annnaaaa! så det spelade kanske in men hur som helst så cyklade jag hem och skulle in på Maxi en liten runda för att handla ett par saker.
Det var hemskt!
Så fort jag kom in kändes det som om benen var av gummi, att dom inte skulle bära mig, fick tunnelsende och andades bara med övre delen av lungorna (om ni är med på hur jag menar). Jag kan inte sett klok ut när jag gick (förmodligen var det ingen som märkte något egentligen) för jag fick gå långsamt och se till att jag hade tyngden på hela foten. Samtidigt som hela kroppen bara skakar och skriker fly, fly, fly....jag kom till kassan till slut (det var kö!!), jag betalade och gick ut, helt svimfärdig (ja jag vet att jag inte är det på riktigt men det känns så).
Envis som jag är så tillät jag mig inte att fly ut från Amiralen utan jag tvingade mig att gå och kolla in nya Kicks och en runda på Kappahl. Vilket är bra så klart och det hade jag inte gjort för ca 2 månader sen då hade jag inte fixat det men jag blir så tröööött. Och ledsen.
Jag vill inte ha det så här!!!!
Ja, jag är medveten att det är patetiskt att tycka synd om sig själv och att det finns folk med riktiga svåra dödliga sjukdomar.
Suck... :-(

I morgon sen! Då ska jag träna efter jobbet och det vill jag ju - egentligen men...då kommer jag stå där med skakiga ben, torr mun och sus i kupan. Fan!!!

Ja, jag ska bryta i hop en stund och komma igen för det här duger inte men just nu...ledsen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar