lördag 21 augusti 2010

Var med maken och stora på Loket, maken ville ha lite tips på grejer han kunde göra i gymmet. Något jag så gärna hjälpte till med, det är roligare att plåga andra än att plågas själv.
Kändes riktigt ok idag, nu hade jag ju både maken och A-P med mig och den spännigaste av spänniga var också där så det var väl en bidragande orsak. Inte lätt att känna sig självständig när man måste ha med sig vänner var man än går men det är bara att gilla läget.
Har kommit på mig själv att jag tränar väldigt mycket bröstkorg när jag är på gymmet, det är som om jag undermedvetet tror att jag kan träna upp mina sorgligt långa taxöron.

Vi var på Lindex efter träningen för att fixa kläder till barnens fotografering på torsdag och W hittade trosor till mig som han tyckte att jag skulle köpa. Det var ett par chockrosa i spets och ett par pytte pytte små i gult siden och spets, han känner visst inte sin mamma så bra (som handlar på mormors trosor avdelningen) men maken bestämde att W skulle vara ansvarig för mina födelsedagspresenter. Hrm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar