söndag 22 augusti 2010

Söndag kväll, ska ladda inför en ny arbetsvecka. De kommande 3-4 veckorna är det jobbigaste vi har på hela året så det passar ju mitt psyke perfekt just nu...typ....men som jag brukar säga, det ska väl gå på något sätt.

En positiv sak med allt jäkla ångest skit den här sommaren är att jag av någon anledning som jag inte vet varför har slutat att bita på naglarna. Det kanske var i samband med att aptiten försvann, hehe
Så idag har jag tom köpt nagellack (ja, ett helt neutralt som bara ger lite glans, man ska inte förivra sig) så jag sitter här och tittar på mina klor och känner mig nästan...lite kvinnlig. :-)

I morgon är det första skoldagen för W, han är nog ganska spänd för han är som en galen apa på speed här hemma, my God!
J har börjat snora och hosta lite så vem vet vad denna veckan har i sitt sköte (som Ulla Skoog säger: man har ju fullt upp med sitt eget), ska höstens VAB yra börja redan.

Har varit med mamma i mormors lägenhet idag för att hämta de saker som jag ska få. Vad sorgligt det är, ett helt liv nedpackat i lådor. Det mesta ska skänkas eller slängas och vi behåller bara några få saker, sorgligt. Jag tycker att det känns märkligt att gå omkring så där i mormors lägenhet, utan att hon är där och plocka ut saker, som om man är där och stjäl nästan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar