måndag 9 augusti 2010

Så har man varit och utmanat sig själv lite igen. Provade att gå på pass (Funktionell träning) för fösta gången på vad som känns som måååånga veckor. Maken och A-P var flankerade som stöd, bless them. Det gick okej, det gick inte en sekund utan att jag tänkte på min ångest men jag stannade kvar, körde medvetet lättare (för annars är jag som en body builder..typ) än jag brukar och det funkade. Blev lite yr någonstans i mitten med det löste sig.
Skööönt, jag älskar ju Loket och då vill jag kunna vara där utan obehag.
Försökte sno åt mig en kram av den spännigaste av spänniga men det gick inte alls, snålpottan. :-)
Såg mitt gamla gymspan där men han har förlorat strålglansen (tur att jag själv har min kvar då) så han är härmed skrotad. Hoppas att jag kan hitta någon ny, haha.

Dags att äta lite!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar