tisdag 24 augusti 2010

Vet ni hur man kan skaffa sig riktigt dåligt självförtroende??
Ställ dig framför en spegel på gymmet som är lite böjd (men det ser man inte med blotta ögat-tänk lustiga huset) och kolla in dig själv...snart börjar man vrida och vända och tänka "Men vad faaan!"
Det tog en stund innan jag fattade att det var spegeln det var fel på..ja, det är väl fel på mig också men inte SÅ mycket..
Lika bra att skriva nu för det känns i armarna som om jag kommer ha svårt att lyfta dem i morgon, det var ett grymt pass på Loket idag. Som vanligt hade jag mina "fly för livet" stunder men på något sätt så blev det en timmes pass träning idag också. Nu kan jag se fram emot en härlig träningsvärk imorgon. Jag älskar verkligen att träna och det är nog både förvånande för mig och min omgivning, min "våga vägra träna" klubb är nerlagd för alltid. :-)
Fick lite tips av fitness drottningen också, mycket bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar