torsdag 19 augusti 2010

Puh, det har varit en jobbig vecka, skönt att det är fredag i morgon. Det funkar fortfarande hyfsat att jobba men det går nästan på ren vilja för jag mår dåligt i stort sett hela tiden. Fick höra att jag inte "såg så pigg ut idag" vilket så klart inte hjälpte till men det stämmer nog tyvärr.
Ska egentligen på tjejfika i kväll men jag vet inte om jag pallar, kanske kör dit en liten stund. Längtar tills i morgon då jag ska parkera mig i soffläge på kvällen, minstingen hos mormor och den stora med pappa på bio.
Ska träffa kuratorn igen på måndag, då har vi nog lite att prata om. Jag har för mig att jag har hört någonstans att om man gäspar mycket så kan det vara ett tecken på att man hyperventilerar och om det är så (för jag gäspar mycket) så kanske det är därför jag känner mig så svag i knäna och yr. Måste få kontroll på andningen, öva avslappning...föreslå inte yoga bara för det har jag redan provat. Inget för mig, man står i en omöjlig position så säger instruktören: Glöm inte att andas! och då hade jag inte andats på typ en kvart! Sen började jag fundera på musiken, det var någon slags "plinge ling indian" sång som var hur lång som helst, jag undrade vad han sjöng och OM han sjöng något eller om det bara var läten osv osv...så yoga är inget för mig.

I går tappade jag både hakan och blev mållös, något som inte händer för ofta. Kul upplevelse. :-)

Hm, så mycket för min ensam kväll, nu sitter J och gapar att han inte alls vill åka till mormor i morgon, suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar