måndag 16 augusti 2010

Hjälp vad fort dagen gick idag...och det gick riktigt bra. Ja, jag mådde väl inte jättebra precis men det var helt okej. Så jag går väl tillbaka i morgon igen, haha. Jag ska ha möte med chefen i morgon så jag ska sätta mig i soffan och förbereda mig på allt jag vill ta upp, stackarn.

Försökte vara duktig och cyklade hem från jobbet och jag lovar det var inte medvind en endaste meter, jäklar vad det blåste. I morgon är det dags för att försöka gå på pass igen på Loket, ständigt dessa utmaningar. En räkmacka som jag kan åka på kunde vara fint.

Mot soffan och jag tror nog det finns en kexchoklad någon stans...det är nog bra nu när jag ska fundera på jobbet vilket jag i och för sig har lovat mig själv att inte göra. Inte läsa jobbmail på kvällarna och inte älta jobb, hm..det börjar ju bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar