torsdag 26 augusti 2010

I eftermiddag har vi varit och tagit kort på barnen (ja, jag fastnade väl dessvärre på något också) vid Saltö badplats. Det är en fotograf från Stockholm som kommer ner och fotar en massa familjer på en dag, man får ca 30-40 min per familj och hon tar underbara bilder. Inget stelt och uppstyltat utan bilder med liv i. Det är fjärde året vi är med och jag hoppas att hon inte slutar på länge än.
Kolla här så får ni se:
http://www.morethanwords.se/blog/

Det har varit en ganska bra vecka, jo jobbigt när jag är på jobbet visst men ändå bättre än förra veckan så jag känner förhoppning. Snart kommer det väl något läskigt bakslag men det får jag ta tag i när det gör det. Vi har sjukt mycket att göra, så det är en konst att försöka sätta sig och hämta tillbaka andningen så jag inte skenar iväg.
Jag vet att det är ett jäkla tjatande om min ångest men det fyller upp ganska mycket av min vardag. I bland får jag en känsla av att "är du inte färdig med det där nu och frisk" men så funkar det inte. Tyvärr...

Jag har köpt en liten present idag till en vän som behöver muntras upp, sånt gör mig glad. Att få göra andra glada (förhoppningsvis) och då får maken vatten på sin kvarn att "människan gör allt av egoistiska skäl, även när det innebär att göra andra glada"

I helgen vankas det kräftskiva, jag äter inte något som ser ut som stora röda spindlar utan tar sushi i stället, mycket sushi. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar