måndag 23 augusti 2010

Det var inte en sån tokig måndag. Fick beröm av kuratorn..jag är tydligen "duktig"...duktig idiot...men hon poängterade också att jag måste ta det lugnt och inte utmana mig för mycket.
Hade tänkt att prova och åka buss denna veckan men den roliga smällkaramellen får jag vänta med.
Övade lite på lunchen och gick på Apoteket, det är ett ställe som den mest sansade kan få tuppjuck. Hur långsamt kan det gå liksom??
På tal om det, om det fanns ett SM i mest kundovänliga så borde Lindex i Amiralen har en chans på pallplats. Alltså personalen där är nästan löjligt loja och otrevliga, fy fy fy...

Gjorde en sån där valbarometer tjohej på nätet nu och som vanligt låg jag väldigt nära KD (men det var ett annat parti som var närmast) men till min stora bestörtning så låg jag nära SD, jag kan verkligen inte fatta det. Jag ska skämmas en stund samtidigt som jag tar mig en rejäl funderare.

W hade sin första dag i skolan idag, stolt som en tupp med en tröja han hade valt ut för över en månad sen. Lilla gubben..så stor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar