tisdag 17 augusti 2010

Var ännu tröttare idag än i går hur det nu kan vara möjligt, kände mig små skakig hela dagen. Förmodligen för att jag skulle gå och träna pass direkt efter jobbet och mycket riktigt, när jag kom till Loket så protesterade kroppen vilt. Precis innan passet började hade jag bara: Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte i huvudet men jag bet i hop och körde igång, vet knappt hur det gick till men helt plötsligt var det slut. Jag är väldigt nöjd med att jag inte lyssnade på kroppens "fly för livet" signaler men det är så tröttsamt att kämpa mot kroppen, jag blir ju helt slut.
Känner redan nu att jag kommer ha träningsvärk i morgon och DET gillar jag, ont ska med ont fördrivas!
Fick precis ett meddelande på FB att en av mina favvo spinning instruktörer (som flyttat) ska köra ett pass på lördag...det är kanske dags att bita ihop lite igen. Fan, det hade varit kul.

Nu blir det efter träning mat, maken får inte äta chips idag även om han är övertygad om att det motverkar träningsvärk...jo, jag vet...det blir rostbiff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar