söndag 15 augusti 2010

Jahopp, så var semestern slut, dags att börja jobba i morgon. Det är med blandade känslor får jag säga, jag har ju mått så otroligt dåligt på jobbet så det känns väldigt nervöst. Hur ska det gå, ska jag behöva kämpa kämpa hela dagarna eller kommer medicinen att hjälpa mig. En sak är säker, jag lär vara väldigt trött i morgon kväll. Min rygg bråkar med mig (tant börjar bli gammal) men det är säkert för jag är så pass spänd, känner det.
Ska bli skönt att använda hjärnan igen och slippa bråka med barnen, dom är helt otroligt obstinata. En 6-åring som är som en pms kärring alt tonårs tjej, men det är tydligen nooormaaalt för den åldern men shit vad man sätts på prov. Det är väl inte lätt för honom heller i och för sig, man kan säkert vänta sig att det blir värre under hösten för det är en stor omställning att börja skolan. Den lille är helt oförmögen till att lyssna och göra som man säger, det är hans way or the highway men jag har sagt det förr, han kan vara envis men jag är 10 gånger mer envis. Tjat och gnäll lönar sig aldrig, nix pix.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar