söndag 8 augusti 2010

Min morfar var väldigt duktig på motorkross och när han dog så efterlämnade han en massa priser som har stått på mormors vind. W är mycket fascinerad (han har aldrig träffar sin gammelmorfar) över alla pokalen och frågade mamma om han fick en nu när dom ska packas ned och det fick honom (mamma brukar inte neka honom något direkt..hrm..) så han kom hem alldeles lycklig med en halvmeter hög buckla med en massa örnar på...som tur vann morfar den på 50-talet för det är bara hakkorsen som saknas på den om man säger så, den ser väldigt tysk ut. :-)

Flitens lampa lyser här idag, har fixat ordning i barnens sovrum, rensar ut kläder inför hösten och inser att W har växt så mycket över sommaren att vi måste handla en massa nya kläder till honom.
Nu sitter vi i soffan och tittar på Harry Potter, älskar Harry Potter. I november kommer äntligen filmen som är första delen av två av den sista boken.

I morgon ska jag försöka gå ett pass på Loket, känns jäkligt tveksamt om jag fixar det men jag ska försöka. Går det inte har jag alltid något att ta upp med kokko doktorn som jag ska träffa på tisdag...tänka positivt. Foten i kläm? Jajemän!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar