onsdag 12 januari 2011

Var som bekant och tränade igår (go träningsvärk idag) men jag glömde att skriva om en grej jag såg i omklädningsrummet.
Först kanske jag borde förtydliga att jag brukar inte spana på andra tjejer där men vi satt bredvid varandra så jag kunde liksom inte undvika det hela. Hon hade ett par supertajta jeans på sig, verkligen sitter som ett korvskinn (men snyggt), när hon klär av sig visar det sig att hon har inga trosor på sig!! Hur går det till, jag fick nästan skavsår av att bara tänka på det...

I morgon börjar äntligen handbolls VM, lite vettig sport att titta på TV:n.
J´s dagis fröken är så glad för att Magnus Järnemyr är tillbaka i landslaget, inte för att han är en bra spelare utan för att han är SNYGG. Vågar man verkligen lämna sina barn till någon med sådan omdöme...tveksamt. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar