lördag 15 januari 2011

Ja jäklar i min låda det här blev en bra dag...
Först så lyckades W övervinna sin blyghet/rädsla och vara med på hela hockeyträningen (han vill själv, vi tvingar honom inte, men han vågar inte riktigt), tom göra ett mål när de spelade match som avslutning.
En smolk var hans klasskamrat som spelar tiden efter som gick förbi och sa lite hånfullt "vad det kul att äta igår?" Han fick nämligen ett bryt när de skulle äta, så som det blir för honom ibland. Givetvis inte bra men hur man kan vara så retfull och spydig när man bara är 6-år är en gåta..
Efter det åkte maken med barnen för att testa handboll (nu jäklar...) och det gick också jättebra, de tyckte det var kul. Däremot verkar inte J veta vad han gjorde där för han ville åka och träna fotboll igen sa han...hm.
Under tiden de var i Östersjöhallen och spelade var jag på Loket och fick i hop en riktigt bra timme, jag var väldigt nöjd med mig själv när jag åkte hem.
W gick till en kompis och maken tog J på bio så helt plötsligt var jag alldeles själv hemma, wow, jag tog en tupplur på soffan. Så gött.
Att sen se Sverige spela så jäkla underbart bra och med en sån vilja och glädje...underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar