onsdag 26 januari 2011

I dag har jag varit hos kokko doktor nr 4 i ordningen, tro inte att det är för att jag kört slut på de andra utan det beror på att jag är inte tillräckligt kokko för att träffa samma läkare jämt. Jag får "bara" träffa AT läkare, inget fel på dem, de är trevliga men det blir en smula tjatigt att berätta samma sak varje gång. Killen idag hade som förslag att jag inte skulle gå där längre utan min husläkare kan skriva ut medicinen i stället och göra uppföljning, fine by me för det var där jag tog den första kontakten.
Fick idel beröm, det är tydligen vi A-människor som råkar värst ut om man har ångest tendenser, vem kunde tro att jag var en A-människa. Inte jag i alla fall. :-)
Jag är så duktig och han var så nöjd med hur jag kämpar på (vi hade ju pratat i åtminstone 20minuter så han hade ju verkligen koll på mig). Visst, nu var jag lite spydig men jag vet någonstans att jag gör just det men vissa dagar när jag känner mig som en våt fis så är jag allt annat än stark. Bryt i hop och kom igen, det finns människor med riktiga problem.

Snor och host tendensen fortsätter här hemma men i morgon ska alla gå till dagis, skola och jobb som vanligt har jag tänkt mig. Det värsta är att jag börjar få ont i halsen och fryser...fuck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar