fredag 28 januari 2011

Jäkla förkylning, jag som ville träna i morgon. I stället blir det soffan och det är visserligen trevligt men så får man inte bort ryggvalkarna. Om jag inte ligger i soffan och ringer en plastik kirurg förstås....

I kväll stod det handboll på schemat så klart, jag tycker att Sverige gjorde bra i från sig trots förlusten. De kommer att vinna brons på söndag, det vet jag. Och som jag har sagt många många gånger till Mållgan, "jag har alltid rätt".
Mållgan ja..(nu blir det smörigt) jag är så otroligt stolt över honom och hur bra det går för honom. Rätt dumt egentligen, man är väl stolt över alla sina vänner av olika skäl men när det blir så publikt så känns det mer om ni är med på hur jag menar. Jag tycker det är så otroligt roligt och jag blir så glad av allt beröm han får, en slags envägs beundran, fast visst han kanske blir glad när kokko doktorn kallar mig för A-människa också...även om det är mer tveksamt positivt. :-)
Hur som helst, roligt är det och brons blir det.

Nu ska jag ta min frusna lekamen och lägga mig i sängen, läser en jäkla skum bok just nu men den har mitt intresse kvar i alla fall.

1 kommentar:

  1. Man tackar! Jag är stolt över dig också, på en impublikt sätt... :-)

    SvaraRadera