tisdag 25 januari 2011

Jag måste ha en jäkla dålig självkoll/insikt..om man bortser från helvetes speglarna på Loket så kan jag vara riktigt nöjd med hur jag ser ut vissa dagar tills...jag ser ett kort på det. Jag ser ju för fasen ut som någon rysk kulstöterska på rymmen från Gulag. Givetvis måste jag göra det hela tiden då, eller har jag en ful kamera. Någon kanske undrar om jag tar kort på mig själv ofta? Nä men jag tänkte byta FB bild och har gjort flera försök att få till det.
Synd att jag inte kan photoshop, någon som kan hjälpa mig kanske?

Jag är inte så sjåpig med mitt hår så när jag skulle toppa mig idag (försöker att växa ut det igen) så kände jag mig lite busig så jag gav frissan fria händer så nu är jag begåvad med hellugg. W tycker att jag ser ut som en av församlings assistenterna på Mariagården...hon är väldigt snäll men säkert 20 äldre än jag.

Läste att Agneta Sjödin hade hittat kärleken över jul i Big Brother Peter som var mest känd för när han kissade på golvet. Icke säger jag som följde Big Brother, han BÖRJADE med att kissa på golvet för att sen fortsätta att kissa i sin egen väska och det blev ännu större humor dagen efter (han hade glömt vad han hade gjort) när han tar i sina kläder och undrar varför de är blöta....det är humor det.

I kväll är det handboll igen, vore himla fint om Sverige kunde slå Danmark så jag kan skicka lite retfulla mail till våra ägare i morgon. Semifinal på fredag, så jäkla gott. Vad duktiga de är, nästan lika duktiga som jag som proffspelare i soffan. Jag menar, hur svårt kan det vara? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar