tisdag 11 januari 2011

Satan i gatan och fan och hans moster vad jag är nöjd med mig själv just nu....
Mådde inte alls bra idag, nervös, skakig och allmänt psykjobbig. Insåg att jag aldrig skulle klara ett pass utan att förgås så jag avbokade och gick till gymmet mest för att bara gå dit och försöka träna. Började köra lite lagom styrka men sen jäklar tog jag i, tunga vikter (nåja, inte sååå tunga) och jag prövade både Crosstrainern (eller pinnmaskinen som jag kallar den) och att springa på löpbandet. Jag trodde jag skulle dö! Men jag gjorde det! Ha!

Nu ska jag käka nyttig middag. Jag skriver det bara för att ha en anledning att berätta att maken köpte chips efter träningen, han har en teori att man inte får träningsvärk då...sen var han väldigt sugen. Jag sa att du är vuxen du gör som du vill men vi har bestämt oss för att köra med lördagsgodis. Då kommer den fina kommentaren: Ja, men du har sagt att det är fett före socker så jag dricker vatten till och inte läsk så då blir det nog inte så farligt!"
Jomenvisst, alla träningsgurus släng er i väggen för här är killen som tänkt till! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar