söndag 6 mars 2011

Oh my God Oh my God!...jävla låt till att sätta sig i huvudet.

Min stackars gamla kropp protesterar vilt mot springandet, men visst jag tränade både i fredags och igår så det är kanske inte så konstigt att det gjorde ont i benen idag. Jag sprang kortare än sist och inte gick det fort heller men jag sprang å andra sidan nästan hela vägen. Måste skaffa nya skosnören, de jäklarna går upp hela tiden.

Det börjar närma sig makens London resa (tisdag) och för att hålla ångesten och oron stången så planeras och planeras och planeras det. I morgon handlar vi hem massa mat så jag inte måste åka till Maxi tex. Jag gillar inte alls att vara själv med ansvaret, jag är så rädd att bli dålig igen. Men...jag har ju mamma så klart och många vänner runt omkring..och det vet jag...men jag längtar till nästa söndag igen. Hopplöst fall. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar