fredag 18 mars 2011

Harvar på med att få kläm på det här med att springa, så duktigt tänker ni förhoppningsvis och det är det väl men jag tänker erkänna hur små myrsteg det handlar om. Är inte mycket för prestige. När jag började springa så orkade jag knappt springa en minut (springer mellan 8-9 i hastighet) i sträck, fast då handlade det mycket om att jag inte tyckte om när pulsen steg, sen blev det ok med pulsen men benen protesterade vilt (fick ont i vaderna). I dag på Loket sprang jag i sträck det längsta hitentills, 13min. Jag hade intervall sprungit/gått innan i ca 10min. Så det var väl skapligt.
Synd bara att det inte syns på kroppen men tålamod är en dygd och jag är så otroligt dygdig så det borde väl vara en piece of cake. Cake..vad gott.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar