torsdag 24 mars 2011

Helvete!
Helt plötsligt i förmiddags out of the blue får jag en sån satans panik känning på jobbet, det kändes som ett rejält blodtrycksfall med det kan man väl inte få när man sitter still på en stol?
Dessutom brukar jag snarare ha högt blodtryck men jag vet hur det känns för jag fick det under bägge förlossningarna. Det gick över ganska snabbt men så lätt har ju kroppen sett till att man inte kommer undan, adrenalinpåslaget som kommer gör att jag blir jättetrött, skakig och fryser. Sen blev jag så klart rädd och då dröjer känslan kvar för jag undrar ju om det ska komma igen.
Helvete!
Var kvar ett par timmar till på jobbet för att det var ett par saker jag behövde fixa och för att inte ge efter för huvudet, det är jag som bestämmer....men jag gav upp vid lunch och maken skjutsade hem mig så jag la mig och sov ett par timmar. Nu känns det som om jag har bomull runt huvudet, är fortfarande skakig. Inte det bästa läget eftersom vi har "måste grejor" i helgen.
Så nu tycker jag synd om mig igen, ska rycka upp mig snart men inte just nu... :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar