söndag 20 mars 2011

Det måste vara så att datorstrul är det mest stressande som finns, i alla fall när det är på jobbet...men nu är det söndag och i morgon är en annan dag. :-)

En standard helg med träning, fix och trix och barnaktiviteter. Lyckades vara hemma två (!) timmar själv idag, satte mig på altanen med täcke om mig och en Amelia och bara njöt. Inte så mycket av Amelia´n dock, den tidningen har tappat. Jag bara skummar igenom den trots att jag borde vara målgruppen och inte då när jag började prenumerera för 15 år sen.

Vilken svenne jag är, en vän ska till Ullared i morgon och jag är såååå avis. Visst är det konstigt, en sån som jag borde inte gilla den typen av varuhus (alldeles för stort) men det är kanske fyndpriser som får ångesten på flykten. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar