söndag 27 mars 2011

Helgen har spenderats i Smålands mörka skogar, jag var inte speciellt sugen på att åka med tanke på hur jag mådde i torsdags men det gick bra. Riktigt bra tom. Det är kanske dom kokkodoktorn sa en gång att panikattacker kommer men att jag förmodligen kommer ur dem och repar mig fortare. Så verkar det vara, nu blir det så klart en utmaning på jobbet i morgon eftersom det var där det hände men mina fina kollegor vet hur jag är så det känns tryggt.

I går var maken och jag ute och sprang i Hultsfred, förnedringen var total för mig. Den jäkla lata soffliggaren sprang som en gnu och fick göra extra rundor för att "inte komma för långt i från mig". Hrmpf...i ren ilska sprang jag nästan 3km. Och det var ju bra. :-)

Jag får ev lägga ut en bostadsannons här efter att ha handlat ljus, servetter och andra mycket viktiga saker för 700 spänn på Lagerhaus...expediten gav maken en såndär finpåse som egentligen kostar 15 kr på köpet...när jag sa att det var snällt morrade han bara att det förmodligen berodde på att vi hade handlat så JÄVLA mycket. :-)

Det blev en runda till IKEA också på vägen hem och då hände det...var tvungen att göra nr 2 på en offentlig toalett. Jag övervägde verkligen att försöka hålla mig i en timme tills vi var hemma men insåg att det inte gick. Det var inte mycket att göra mer än att gilla läget och vad händer då? Det gick inte att spola! Ve och fasa! Jag fick spola typ 10ggr innan det funkade och jag hörde ju att det var kö utanför...mardröm eller ett jävligt stort I-landsproblem.
Fick ihop en stadig påse servetter och ljus (och en massa annat fint) på IKEA också, maken var så mörk i blicken att jag inte ens föreslog att vi skulle gå in på gallerian bredvid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar