fredag 11 mars 2011

Jaha ja, så kom "dommen". Gjorde en BIA mätning på Loket idag och om man vill tänka positivt och det ska man ju försöka att göra så har jag inte gått ner någon muskelmassa under detta skitåret men...jag måste ta tag i ca 8kg fett som ska bort, gärna mer än 8kg...jomenvisst.
Jag bekräftelse på min träningsplan var bra och det är bara att ha tålamod och harva på, jag lever i tron att det ska börja hända lite när jag fått till löpningen. Har knappt tränat någon kondition på nästan ett år.
Det är ganska hårt att ha det så där svart på vitt, inga undanflykter utan fakta men jag kan ändå känna mig nöjd över att jag trots allt har jobbat så hårt på att kunna träna. Det har varit gånger då jag varit knäsvag när jag gått in på Loket men jag har kämpat på.
Bra Anna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar