söndag 13 mars 2011

Gud vad skönt att maken är hemma, jag tror J aktivt har försökt med "få mamma att bli galen". Jag funderar på att låna chefens övernattningslägenhet i Galgamarken nästa helg och fly fältet. Jadå, jag inser att jag inte blir årets mamma då heller.
Är helt slut nu och det är kanske förståeligt med tanke på stress innan han åkte och att jag har spänt mig under veckan men det är bara för jävla patetiskt. Att inte klara en sån enkel sak, mupp Anna.

Hade ett par tjejer här på middag igår, trevligt och högljutt (barnen klagade..hehe) och Satan kommenterade min förskräckliga BIA mätning från förmiddagen med: Jag trodde inte mina ögon, jag har inte märkt att du gått upp så i vikt trots att jag oftast ser dig i träningskläder!!
Är det bra eller dåligt? Vet inte men bort ska det i alla fall.
Såg att en av de rysligt unga spännisarna hade kommenterat Satans inlägg på FB att hon får barnförbjudna tankar om Eric Saade (vem får inte det..) att han var en "ful äcklig bög".
Jag vet inte varför men jag blir så jäkla provocerad av det, förmodligen för att det är så dumt sagt men just att använda bög som skällsord. Me dont like.
Vad som däremot är kul (ja jag vet att jag har ganska kraftiga fördomar mot en del folk på gymmet trots att jag spenderar mycket tid där själv) är att de här unga killarna som blir så kåta på sin egna spegelbild är som små homoerotiska drömmar. Jag förstår att de satsar på manliga men...nja..det är inte manligt att spänna sig i en spegel när man tror att ingen ser och har små linnen för att kunna visa mycket hud. Det är ängsligt. Bögen Rickard Wolf är hundra gånger mer man.
Titta så den gamla faghag:en hetsar upp sig, haha. Hur som helst är det sorgligt att homofobin inte har försvunnit hos våra ungdomar, känns mossigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar