måndag 4 april 2011

Vilket härligt väder det är här idag, det var en ren fröjd att cykla hem efter träningen.
Nu har jag vilat häljäveln i över en vecka så idag provade (men sprillans nya inlägg i skorna) jag att springa lite på Loket, ska bli spännande att se hur det känns i morgon.
Jag har förstått att en av anledningarna till att jag får ont foten är helt enkelt att jag är för tung/stor/tjock för att springa...men det är ju där för jag har tänkt att springa! Jag mötte en kille i den övre viktklassen springandes som en gasell (nåja..) på vägen hem, varför kan han springa och inte jag?
Jag borde kört på honom med cykeln bara därför! :-)
Jag hade liksom en tanke hur jag skulle springa i från ryggvalkarna och de breda höfterna, de skulle bara rinna av när jag fick kläm på det här med att springa. Det var kanske inte så realistiskt i och för sig.
Äntligen har nyårstränarna försvunnit från Loket (inte en dag för tidigt) så man kan tom röra sig där en måndagskväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar