måndag 18 april 2011

Jag vet inte vad som var roligast på Loket idag:
  • Flickan på 8-9 år som stod och kollade på den Spännigaste av spänniga när han körde ben och hon såg ut som om hon tittade på något från yttre rymden.
  • Jag själv när jag råkade släppa en liiiten fis när jag körde benböj.
  • Kvinnan som klämde fast en Pilatesboll med fötterna och förde benen över huvudet, ja hon låg ned alltså...
  • Killarna som tar av sig tröjorna såååå långsamt så att ingen ska missa, saknades bara en vindmaskin och passande soundtrack.
Bytte om på jobbet och när jag stod där på toa med bara strumpor och trosor på mig så slog det mig att det hade varit helt fantastiskt roligt att bara springa ut och streaka i korridoren. Så oväntat och så roligt. Tror ni att man får sparken? Jag tror fan jag ska göra det en dag, bara springa upp och ner och skrika tjoho!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar