torsdag 14 april 2011

Usch, jag är sur...och deppig över min dumma häl. Tramsigt jag vet. De finns de som har riktiga, problem jag vet. Träna något annat då, jag vet.
Men vad faaan, det gav mig en sån kick att känna att jag var på väg att få ut max av min träning igen, den är viktig för mig, dels för huvudet och för att jag faktiskt har en hoper kilo jag behöver gå ner. Som ett vist väsen sa på Loket: "Löpning är den ultimata träningen" Det tog jag fasta på och var inte så lite stolt att jag faktiskt fixade det. Nu är det vila som gäller, IGEN!
Ja från löpandet alltså, styrketräningen är givetvis kvar.

I dag skulle vi har varit på föräldrardag i W´s klass men han var så förkyld så det blev vab i stället, han var så ledsen för han trodde att vi inte kunde komma dit en annan dag men det kan inte vara några problem. Jag får prata med hans fröken i morgon. Vi hade en mysig dag, tills lillebror kom hem för då brakade det lös. Var och en kan de vara hur gulliga som helst men tillsammans (ibland) är det bara krig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar