onsdag 6 april 2011

Igår provade jag bänkpress för första gången, ja jag har mina fördomar mot spännhörnan på Loket det förnekar jag inte (dessutom är det inte fördomar utan snarare sanningar, så det så!) men nu var jag där på rygg med Den spännigaste av spänniga som "hjälp". Han kunde så klart inte hjälpa mig utan spydiga kommentarer men det var snällt ändå. En mjukis med hård yta...eller en mjukis med mjuk yta som försöker vara hård snarare, hehe...nästa gång hjälper han nog inte till med stången.

Hade en märklig upplevelse på Dressman idag, gick förbi på lunchen och såg att de hade fynd plagg utanför (kan inte skriva vad eftersom maken läser det här) och jag hittade ett verkligt fynd som jag köpte till maken. Hur som helst, när jag går in för att betala så ser jag en skylt vid kassan där det står typ att om expediten inte frågar om man vill köpa underläder så bjuder dom på ett par strumpor. Kvinnan i kassan hade lite problem med sträck koden så hon glömmer att fråga mig, jag tycker det är ett ganska dumt påhitt men frågar hon inte så...jag sa till. Hon blev skitsur!! Pekade mot ett strumpställ och fräste: Du får välja på de här!
Jag blev så stressad att jag valde ett skitfult 4-pack, eller inte skitfult men inte makens färger i alla fall. Han får väl ha dem när han ska springa.
Hur kunde hon bli sur, det var ju deras egna idé??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar