onsdag 13 april 2011

Usch vad jag är grinig, dumma dumma dumma häl....sprang på löpbandet i 15 min igår och idag har jag mer ont än vad jag vill erkänna...skit.
Så nu får jag ta det lugnt igen.
Ett rejält I landsproblem, jag vet men jag var så glad över att jag började få sväng på det här med att springa.
Har en grym träningsvärk från igår i överkroppen också, nästan löjligt ont faktiskt men då gjorde det väl någon nytta.

Skulle varit med W på skolan i morgon men han hostar och har lite feber så det blir vab i stället och det bästa med det är..han sover länge och jag får sovmorgon!!! :-) Ska vi slå vad om att jag vaknar vid 06 av mig själv då.
Gym Svahn får öppna här i morgon förmiddag, kroppen ska pinas. Eller så är det för att jag har dåligt samvete över hur dagen blev när det gäller mat. Fika på förmiddagen (på möte, oartigt att tacka nej...kanske...) och fika på eftermiddagen. Inte bra. Bara sånt på helgerna var det ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar