söndag 17 april 2011

Hade en kanonförmiddag på Loket igår, jag förstår att de hade konkat om det var så lite folk där jämt men det är skönt att slippa trängas eller vänta på maskiner.
En kanonförmiddag som känns i mina armar idag.
Hade "spännhörnan" alldeles för mig själv, bara en sån sak. Jag är den förste att erkänna att jag har "lite" fördomar om de som vanligtvis är där (inte halvfeta småbarns morsor alltså). Hur som helst, när jag stod där framåtlutad (mycket stilfullt och graciöst så klart) på en smal jävla bänk och körde axlar så upptäckte jag att man kunde se rätt ner i min träningstopp. Spelade ingen roll eftersom jag var där själv, jag har liksom sett mina lökar innan. Då slog det mig...utifrån mina fördomar då alltså så om jag också hade varit en spännis så hade jag förmodligen gått igång lite på mig själv. Men det gjorde jag inte. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar