lördag 23 april 2011

Något pass blev det inte idag, maken är lite förkyld och själv går jag inte. I stället fick vi ett par timmar på staun med lunch, mycket trevligt. Pojkarna var hos mormor så det var kvalitetstid (ett ord som är bullshit för övrigt) allihopa.

Jag var ute och cyklade en runda nu för att röra på fläsket ändå och då hade jag en uppenbarelse. Nä, inte att det blåser som fan här för det visste jag redan.
Ska inte säga att jag har massor men jag har en del kläder i min garderob som väntar på en ny och smalare kropp, nu verkar väntan på denna kropp lång... Alltså vad dumt det är, andra människor går ju omkring i kläder där en valk eller åtta syns varför skulle inte jag kunna göra det då.
Så nu ska jag göra det, imorgon ska vi har trevliga och dessvärre :-) slimma gäster men jag ska fasen i mig ta på mig en av mina garderobsvärmare, även om en valk eller åtta kommer att synas. Vilket det blir.
Så det så!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar