lördag 30 april 2011

Gäsp, borde gå och lägga mig men jag känner mig rastlös, det kliar och kryper i kroppen. Kanske träningsvärken från dagens träning som börjar samlas. Sprang i Ekebacken för att få lite mjukare underlag och det gick väl...hyfsat. Det är en otrolig skillnad att springa ute och inne, jag har svårt att få driv i benen (när inte alternativet att åka in i väggen bakom finns) och känner mig allmänt tung men det ska väl bli ordning på det också. Bara att harva på. En sak som är lite konstig tycker jag är att det börjar klia så förbannat på brösten när jag springer, man kan ju inte klia och rafsa sig så där när man är bland folk.
Jag har slutat att ta mig på brösten offentligt när jag slutade amma, det var helt okej då nämligen. Har stått på stan och känt efter och konstaterat att jag kanske hade en liten mjölkstockning.
:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar