fredag 22 april 2011

Vart sitter den genen som gör att man kan grilla? Jag misstänker att det är i pungen för jag kan fasen i mig inte ens få igång grillen trots en massa tändkuddar (vad hände med tändvätska?).
Det ända som hände är att jag fick ropa på maken och att jag luktar brandrök..

Jag är inte en bra mamma på många sätt men en sak är säker, de fryser aldrig. I går traskade jag omkring i ett väldigt varmt Wämöparken i över två timmar med både fleece jackor och överdragsjackor när barnen gick omkring i T-shirt.

I dag har jag och barnen varit hemma hos en kompis och käkat lunch, trevligt. Jag är inte så mycket för att sola, vilket kanske syns, men jag satt faktiskt på röven en sån pass lång stund att jag har fått lite bränna på snoken. Trots att jag var insmord med solskyddsfaktor 30...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar