onsdag 2 februari 2011

Så blev det strömavbrott här ute på landet, hade precis lagt mig tillrätta i soffan med en bok och fullt med ljus när det kom tillbaka. Nästan lite synd. Shit vad tyst det blir, man tänker inte på hur mycket huset låter annars.
Har varit och sprungit lite idag också på Loket, jag är en smula förvånad över att jag tycker att det är...ja kanske inte kul men det känns ändå så bra. Hade lätt kunnat göra det i morgon också men nu får jag nog vila lite, mina stackars ben är inte vana att bli misshandlade så här.

Vill slå ett slag för TV4´s dokumentär "Drömmen om guld", finns på deras hemsida. Man behöver inte vara intresserad av handboll för att tycka den är bra, tror jag i alla fall, svårt för mig att avgöra, haha.
Hyllade ju Mållgan här häromdagen men det är faktiskt en sak...ingen och jag menar ingen av mina vänner får mig att lipa som han (kanske inte han personligen i och för sig). Går det bra-lipar jag, får han beröm-lipar jag, förlorar de matcher-lipar jag...ett sablans lipande. Som i söndags, då lipade jag först över Snygg Stefans beröm och sen för att det inte blev medalj.
Det kan också vara så att allt det här slumpar sig så att det inträffar vid PMS eller nåt. :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar