onsdag 23 februari 2011

I dag har jag varit med W hos tandläkaren, han är lätt modigare än jag där. Jag satt bredvid och rös när hon undersökte honom men man får ju hålla god min...om ett par veckor är det min tur. Blä.

Trots bristande vilja så tvingade jag in mig till Loket i går kväll men shit var värdelöst. Det var så mycket folk att man inte kom fram någonstans och fick köa till alla maskiner, jag gav upp efter en stund. Får se det som att det var trevligt att gå och duscha där...typ.
Ett av mina mål med träningen är att bli av med de jäkla rygg och sidovalkarna, de stör mig något enormt. Att jag har en magvalk kan jag leva med (den går inte bort eftersom jag har två kejsarsnitt ärr som gör att det blir en valk) men ryggen...bort bort bort! Läste en träningsblogg där tipset för att få bukt på det var att löpträna och styrketräna (även om det inte går att punktbränna) så nu jäklar fick jag en morot till. Det är väl kaninvarning snart med alla morötter. :-)
Måste sparka lite på mig, jag sover dåligt och är allmänt stissig så det är viktigt att vara positiv och inte fundera för mycket. Jag har så mycket oro som snurrar runt nu och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det.
Jag måste säga att det är ganska irriterande att känna sig sliten och trött när jag äter och lever bra nu.

Jag la ut en Spotify länk nyss på FB med The Ark, tråkigt att de ska lägga av. För rätt många år sen nu var maken och jag på Hultsfredsfestivalen och svärmor hade fixat band så vi kunde gå in på backstage området där artisterna med tillbehör har sitt öltält. Huvudet på mig gick så klart i spinn att få se alla artister och vid ett tillfälle där sprang jag nästan in i Ola Salo. Vilken vacker man! Och vilken utstrålning!! Det var ett haksläpp vill jag lova.
Maken kände igen två människor, Amelia Adamo (vad gjorde hon där kan man undra) och sångaren i SPOCK... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar