tisdag 15 februari 2011

Nu får jag lov att sticka ut hakan igen och inte vara så snäll jämt.
Har kommit på att det finns en viss typ av människa på Loket som jag retar mig på nämligen de som inte anstränger sig.
Vad är det för mening att gå till ett träningsställe om man bara ska fesa runt, hänga på maskinerna med tramsvikter (ja, det är uppenbart att man kan ta mer). Den typen finns både bland de som verkligen borde ta det allvar och på pommes frittes människor. Har lärt mig det uttrycket av Satan, det är en smal människa (tack vare gener och Gud) som är fet inuti för hon/han kan äta skit utan att det märks.
Ja, jag är kanske lite bitter för att det gick så utomordentligt dåligt att träna idag. :-)
Ni trodde att jag skulle gnälla på spännisarna va? Jag retar mig inte på dem, jag fnissar åt dem..vilket kanske är värre? Ja ja, de fnissar eller gapskrattar säkert också åt mina ansträngningar så det jämnar ut sig.

Fick frågan varför Tiffany Persson är på bild på bloggen. Det är Mållgans fel, han vid ett flertal tillfällen påpekat att jag är lik henne. Först trodde jag att han menade till sättet (vilket jag kan hålla med om till viss del) men det verkar som att han även menar till utseendet...hoppas att jag har fel.
Jag älskar Tiffany, här får ni lite att skratta åt:
Ska till Satan och göra mätning snart, undrar om jag kan lura i henne att jag är 2,26m...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar