lördag 12 februari 2011

Mamma har börjat läsa bloggen, nu får jag nog sluta svära så mycket som jag brukar..näää.
Hade att kanonpass på Loket idag, enda minus var väl att efter jag hade sprungit så mycket i slutet (mycket för mig) orkade jag inte köra mage men what the hell det blev en rejäl genomkörare ändå.
Jag tror faktiskt att jag sprang så pass bra för att jag blev lite irriterad, ibland är folk tramsiga.
Träffade den Spännigaste av spänniga, han gjorde sig rolig över min träning som vanligt och att det ska bli skönt att flytta från stan men jag vet, jag VET att han kommer sakna oss som bara den. Han spelar bara tuff så att man inte ska fatta det.

J var på handbollsträning men mycket gnällig, han är rätt gnällig mest hela tiden så vi tyckte bara att han tramsade men det visade sig att han hade feber. Ska vi ha en likadan vab-vecka som vi haft med W nu...suck. Som sagt, det är tur att vi har en pigg mormor att förlita oss på.

Nu ska det käkas vintergrill!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar