fredag 4 februari 2011

Fy fan vad skönt med fredag! (och det skriver jag trots att min chef läser bloggen)

Skriver väldigt mycket om träning nu känns det som så jag ska inte berätta att jag har varit en runda på Loket idag...inte att jag sprang heller...eller att det gick bra.
Efteråt satt jag och drack en Prenet drink som mellanmål/återställare nere i repan och då slog det mig att det kändes helt okej. Om någon hade sagt till mig för ett par år sen att jag skulle kunna sitta på ett gym och känna mig hemma och känna att jag faktiskt hörde dit så hade jag sagt att det var ren idioti. Har insett att jag ska sluta säga "jag ska aldrig" för jag har gjort så många jag ska aldrig nu att man definitivt inte kan lita på mig.

Har haft ett samtal idag som berörde mig mycket och har satt många tankar i spinn, både om mig själv och min vardag. Det är alltid nyttigt men inte alltid behagligt.

I morgon ska W åka på sin första hockeymatch, jag tycker det är i tidigaste laget att börja med lag men det är väl så det funkar. Hoppas att blygheten inte vinner och han kan vara med som han vill, han kämpar så det gör ont i modershjärtat.
Jag ser fram emot att träffa AP efter lunch för att..ja nu kommer det igen, träna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar