torsdag 10 februari 2011

Jag glömde ju en grej...
Nu vänder jag mig till de män som läser det här.
Ja, Alla hjärtans dag är fånigt, amerikanskt och komersiellt men...men...skit i det och hitta på något OVÄNTAT till era respektive. Och med oväntat menar jag inte hjärtformad choklad, färdig bukett från närmsta blomster affär eller någon liten jävla gosenalle.
KP frågade om man får ligga om man handlar en Alla hjärtans dags present och jag sa att det försämrar nog inte oddsen i alla fall.
Så, tänk till nu på vad din tjej kan gilla, hon kanske ha gett små "diskreta" hintar???
Behöver ni tips så får ni mer än gärna fråga för jag har hur många tips som helst.
Så tummen ur röven nu och fixa detta i morgon eller på lördag, kom INTE hem efter jobbet på måndag med present, visa att ni har planerat detta innan. Okej??
Om någon undrar över mig så har jag köpt mina två presenter själv på Tradera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar