lördag 26 februari 2011

Köpte nytt nagellack idag som maken hatade, ska jag inte använda det då? Hm...jag hatar när han inte lyssnar för att han är försjunken i dumdatorn, kan man säga att det är 1-1??
Han och W har varit på hockey idag, maken förstår inte tjusningen alls. "De slåss ju bara, hur kan man då veta om det är bra spel? Nä, tacka vet jag handboll, det är också tufft men så där håller de inte på". Droppen var väl när de började slåss när det inte matchen ens var igång, gör tjejer som spelar hockey också så tros.

Fick till ett riktigt bra träningspass på Loket idag, det enda som inte funkade var att jag var så trött efter att ha sprungit att jag inte orkade köra så mycket magövningar efteråt. Men men..det får jag väl ta igen en annan dag.
Efter träningen så gick jag och AP en runda på stan och vi käkade lunch, i hälsokosten föll jag för argumentet för att dricka Aloe Vera (stavas det så?) och har tvingat med maken på detta. Han gnäller ju jämt på sin bubbliga mage (för mig som har maginfluensa paranoia är det otroligt irriterande) och nu provade vi en slurk. AP sa att det inte smakade något speciellt och hade en "rund" smak...hon borde gå och testa smaklökarna. Fy fan! Blä......men flaskjäveln var så dyr att nu blir det till att hålla ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar