lördag 31 juli 2010

Jag erkänner...jag köpte Aftonbladets bilaga Klick bara för att läsa om Linda Rosings bröllop. Jag är lite fascinerad, hela det här "jag byter namn så finns inte det gamla kvar" och hela tjohejet runt bröllopet med tex att läsarna ska välja klänning, att hon gör brasilianska vaxningar mm (tack för den bilden i huvudet..) .
Det är ett långt "reportage" där de inte har missat att skriva vart som köpt blommorna, ringen, hyrt klänningen och fracken osv osv. Jo jag fattar, dom får betalt eller snarare sakerna billigare för att dom nämner det men är det inte bara såååå pinsamt?
Att sälja sitt bröllop till en tidning eller tänker jag fel, att det är smart kanske att slå mynt av sitt kändisskap.
Kan även erkänna att jag läser hennes blogg, hon är så glad på semestern (vilket så klart är bra, man ska vara glad på sin bröllopsresa) för det är inte många svenskar där så hon blir inte igenkänd. Nu är jag kanske lite trög men är inte allt detta en smula motsägelsefullt?
Hon har blivit känd på att vika ut sig, knulla i TV, struliga romanser osv osv vilket ha gjort att hon kan sälja sitt bröllop till Aftonbladet. Hur blir det sen då, nu när allt det gamla ska sopas under mattan och man inte vill bli igenkänd, gjorde hon inte allt det andra innan just för att bli igenkänd.

Sånt kan man ju fundera på när man inte har något bättre för sig, haha....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar