torsdag 22 juli 2010

Tro på fan men jag tror att medicinen har börjat fungera lite nu...jag känner mig fortfarande skakig, taskig matlust och lite orolig men det är bättre. Var på Maxi i söndags och handlade (ja, såna löjliga saker är stora i min värld just nu) och det var lite obehagligt men inte som innan, obehaget hade en annan känsla liksom.
Kunde tom andas mig igenom en snabbrunda på Gekås i måndags. Gekås igen tänker ni säkert nu men det var inte min ide utan makens, det bor tydligen en liten Rose-Marie i honom vilket gjorde att han fick ta inköpslappen så gick jag och barnen in i slutet. Jag börjar bli oroväckande haj på Gekås, maken hade inte hittat min duschcreme och hans Dubbeldusch och jag hittade dem direkt trots att det var ommöblerat. Jag har kanske en Nivea radar eller nåt.
Ett av de mindre lyckade köpen var två st lysande och otroligt irriterande låtande lasersvärd för 29kr/st.

Vi har varit hos pappa i Stenungsund ett par dagar med obligatoriskt besök på Liseberg, som tur är inte barnen så karuselliga av sig för det är sannerligen inte jag. W tjatade om att spela på Estrella hjulet (förra året la jag ner en smärre förmögenhet så han kunde vinna en chipspåse) och så satsar han 5 spänn och får stjärnvinst med en gång. En säck med chipspåsar som väger 3kg!! Den säcken ska för övrigt bli min nya träningsväska, Estrella grillchips byggde denna kropp..
J bröt så klart i hop när han inte vann något så raskt över till Marabou hjulet där jag lyckas vinna en chokladkartong på 2kg...fast vi sa att det var J som vann. Slutade det där? Icke, två Plopp, en Gott och Blandat påse och en Malaco väska blev det också. Har näsan aldrig lyckats vinna något innan så det var kul..en stund..det visade sig vara både tungt och otympligt att bära omkring på godiset.

I går vad det dags för att fiska krabbor, barnen tröttnade skitfort och vem blev stående med snörena med krossade musslor? Jo just det, jag. Jag vet inte om ni har tänkt på det men krabbor är väldigt lika spindlar, stora hårda läskiga spindlar. Jag fick upp ett par stycken i alla fall och på köpet brände jag ryggen och axlarna så nu ser det ut som om jag har en vit BH på mig när jag är näck. Mycket läckert, not.

Nu är det bara en dag innan det är dags för världens bästa Lasse...har ni inte sett honom live - gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar