tisdag 6 juli 2010

Känner att livslusten har kommit tillbaka och aptiten, åt sushi på lunchen - gott. Skulle lätt kunna äta det 5 dagar i veckan tror jag.
I morgon är det dags att höja dosen på min medicin, läkaren trodde inte att jag skulle märka av det så mycket men jag är givetvis rädd att må så dåligt som jag gjorde förra veckan. Får en massa positiv peppning att om jag bara tar mig igenom detta kommer det att bli bra...cant wait. Jag är trött på att må dåligt och trött på att tycka synd om mig själv och framför allt är jag...trött på mig själv. :-)
Att gå på gymet och träna däremot känns inte aktuellt men jag tog mig i kragen och körde lite hemma här i eftermiddags, jag stod för underhållningen tydligen för barnen satt i soffan och käkade päron och tittade. Dom verkade inte överdrivet imponerade...högst märkligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar