söndag 4 juli 2010

I går var vi på bröllop, det var något jag såg fram emot och även var väldigt väldigt nervös inför...men det gick hyfsat. Min medicin valde att inte bråka jätte mycket med mig, bara så där lite så jag höll mig på tårna..morr..
Bröllopet innehöll det mesta: ett mycket vackert och lyckligt brudpar, prästen kallade brudgummen för fel namn i kyrkan..., fina tal (speciellt från tärnan-suveränt), god mat, förmodligen god dryck (jag drack bara vatten), ett jättebra liveband, manliga gogo dansöser eller snarare dansörer eller dansör är nog att ta i också.
Vid 2-tiden var jag så otroligt trött att jag övertalade den salongsberusade maken att åka hem, han är lite sliten idag..hehe...tycker jag synd om honom? Nej, själv göra själv ha men jag misstänker att det finns de som var på festen igår som är i sämre skick än honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar