torsdag 15 juli 2010

Jag har varit och hämtat ett bokpaket idag: "Jag är inte galen - en bok om panikångest", "Ingen panik-fri från panik-och ångest attacker i 10 steg" och Kepplers nya....undrar vilken man ska börja med..dom första två verkar ju..roliga...

Maken är i väg med barnen för att kolla på Shrek, jag skulle ljuga om jag inte sa att det kändes att jag inte kan följa med men jag försöker också tänka att det kommer fler filmer. Det är svårt att känna att man inte kan ställa upp som man vill på sina barn.
De här senaste månaderna har varit väldigt omtumlande med läkarbesök, en otrolig ångest och försök till en normal vardag. Jag har blivit förvånad över den väldiga vänlighet och omtanke jag har fått, ibland där jag minst anat det men jag är också förvånad över den likgiltighet där jag trott att jag skulle få stöd. Människor kan förvåna en på många sätt antar jag.
Hatten av för min käre make, han är både ett stöd och en spark i rumpan när jag behöver det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar