tisdag 27 juli 2010

Gjorde ett inlägg innan som verkade försvinna, nytt försök...
Träningen igår gjorde nog någon nytta för jag har träningsvärk i axlarna och vaderna..nu var det ju meningen att jag skulle träna ryggen när jag var där i och för sig...

Började igår med en självhjälpsbok mot ångest, man skulle börja med att fylla i en massa formulär om hur ångesten och agorafobin var i ens vardag. Jag har aldrig varit bra i skolan men här lyckades jag nästan få högsta poäng på allt...det var ju...roligt. Suck!!!

Men jag hänger i, ska prata med läkaren i dag eller i morgon om att öka dosen på min medicin lite till. More drugs...Mållgan tror att jag kommer att bli Tiffany Persson på riktigt med mer mediciner, han tycker ju att vi är lika. Schysst..

1 kommentar:

  1. Tackar för senast!!! Ser redan fram emot nästa gång, när det än må bli...
    Kramar Mållgan

    SvaraRadera