söndag 11 juli 2010

Det är vaaaarmt...puh! Jag är inte så mycket för solstekning annars heller men nu när jag inte är helt hundra (finns nog dom som skulle påstå att jag aldrig är det) så är det ännu jobbigare.
Aptiten är nästan borta igen men av någon väldigt märklig anledning så finns det en sak som jag är sugen på, givetvis är det skitonyttigt (något annat kan man inte vänta sig av mig). Jo, sån där skivost som man ska använda till hamburgare, det är gott...konstigt.
Ska till kokko doktorn i morgon, kan väl vara "kul"... Hon är väldigt trevlig och väldig väldigt liten, vi ser ut som lilla Anna och Långa farbrorn när vi går bredvid varandra. Ja fast tvärt om då med namnen och att jag inte är en farbror...det blev nog inte en sån bra liknelse, haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar