söndag 25 juli 2010

I går morse så dog min lilla mormor, det är så klart sorgligt men samtidigt skönt. Hon har varit rejält sjuk ett tag och mot slutet var det bara en plåga för henne. Jag tror inte att jag har förstått det riktigt ännu, att någon som funnits hela ens liv är borta.
Trots detta åkte vi på Lasse Winnerbäck i Ronneby igår tillsammans med goda vänner. Vädret var hemskt, det spöregnade och blåste men vi var väl förberedda och ordentligt påklädda (Mållgan hade tom en sydväst..) så det var helt okej ändå. Konserten var kanon, han är verkligen helt otrolig live. Jag rekommenderar alla att se Lasse åtminstone en gång.

Jag vet att jag har varit en smula (hrm..) gnällig och självömkande på sistone och det är ju inte speciellt sexigt men igår kväll var jag verkligen glad och tacksam. Att vara tillsammans med goda vänner på det sättet är underbart, jag glömde bort mig själv en låååång stund. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar