onsdag 15 september 2010

Vilket jäkla skumt väder, ena stunden sol i nästa spöregn. Lyckades befinna mig utomhus när en omgång spöregn drog igång över lunchen, jag hade varit uppe på torget för att köpa blåbär till barnen. Kom tillbaka till jobbet som en dränkt katt. Jag visste att det låg några träningskläder i vårt arkiv (av någon outgrundlig anledning) så jag bytte om till träningsbyxor, det var riktigt bekvämt att sitta och jobba i sådana. Jag hade inga möten inplanerade så ni behöver inte vara orolig att jag visade upp mig för folk så där.

Den 15-åriga kokko doktorn ringde idag för att kolla hur det funkade...och det har ju inte funkat så bra så han tyckte att jag skulle öka medicinen lite till för att se om det kunde ge resultat. Annars var det bara att vara snäll mot mig själv men samtidigt pressa och utmana mig med allt jag inte vill göra. Puh! Fortsättning följer med andra ord.
Jag är inte riktigt så nedstämd som jag var igår men fan..det är inte kul, det är det inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar